czwartek, 4 lipca 2013

Liam Imagin #2 Część 1

Pierwszy dzień, w nowej szkole.Chodzę po korytarzach zagubiona i przypatruję się nowym twarzom.Ludzie dziwnie sie na mnie patrzą, ale ja już się do tego przezwyczaiłam.Może jestem inna,ale nie różnie się aż tak wyglądem od innych.Jestem pół człowiekiem, pół wampirem...Nagle widzę ich.Idą ze śmiechem przez korytarz a ja dziwię się,że istnieje ktoś tak przystojny jak jeden z nich.Liam.Idę powoli przechodząc obok nich, co przychodzi mi z trudem,gdyż strasznie trzęsą mi się nogi.Upadam.Pamiętam tylko ciemność, i jego twarz.
~*~
-Gdzie ja jestem?-spytałam Liam'a.-Ciiii, odpoczywaj...-Ale...Liam?-chłopak spojrzał się na mnie pytająco.-Co mi się stało?-Przewróciłaś się, zaraz będziesz miała badania...-Co?!Nie,proszę! Liam, zabierz mnie stąd.-Miałaś wstrząsnienie mózgu...-Ale..czuje się dobrze, proszę Cię!-nie mogłam dopuścić do badań.Co jeśli dowiedzieliby się o tym...że jestem...wampirem?-Ja mam lekarza rodzinnego, i tylko jemu ufam.Prrroszę, Liam...-płakałam.-Dobrze, chodź.Ale szybko...-ubrałam buty i zbiegłam po schodach za chłopakiem.-Zawiozę Cię do domu.Podaj adres.-Yyy...-nie chciałam podać mu adresu.Mój dom jest zbyt mroczny, żeby przyjmować w nim gości.-Belońska 23.-podałam mu adres bliski mojemu.-Ok....
-Dzięki.-wysiadłam z samochodu.-Może...dasz mi swój numer telefonu?-co? Liam z One Direction chce mój numer telefonu? Nie...to jakiś żart.-Emm, no dobra...Zapisz sobie.-podałam mu ciąg liczb po czym pobiegłam w stronę mojej ulicy.-Słonce, co się stało? Nie było Cię tak długo...-Niee,nic.Byłam..byłam u lekarza.-po chwili opowiedziałam jej całą historię.-Patrycja... a co by się stało gdyby odkryli kim jesteś naprawdę?-Wiem mamo.Dlatego przyjechałam do domu i uciekłam ze szpitala.-Dobrze.... jutro pójdziemy do wujka Stefana, on jest wampirem no i lekarzem.-Okej.-zamknęłam się w pokoju i wyszukałam w googlach 'Liama Payna'.... Natrafiłam na portal plotkarski.

Od razu z radości zaczęłam tańczyć w rytm What Makes You Beautiful zanim drzwi nie otworzyła mama.-Patrycja mogłabyś wyprowadzić....co ty robisz?-E...nie , nic.Słucham muzyki.-Dobrze, nie przeszkadzam Ci.
~*~
 Gdy przyszedł wieczór, i miałam już oglądać mój ulubiony serial w tv, usłyszałam dźwięk sms'a.Nieznany.
od: Nieznany
Słodkich snów,wpadnij jutro do kafejki internetowej o 2 pm, Liam x.
Haha, słodkich snów, dobry żart, wampiry nie śpią.Ale mimo tego postanowiłam mu odpisać.
do:Liam
Ok, nawzajem , Pati xoxo.



Hahahah xd nie no nie wierze :d . Patrycja wampirem hhohhoohohoh xD NIE NO ODBIJA NAM XDD MIAL BYC ZMIERZCH HAHAHAHAHA TAKA Z NAS STEPHANIE MEYER ZE HAHAHAHA NIE WIERZE x

3 komentarze:

  1. Ciekawie , ale troszkę chaotycznie :) Życzę wspaniałej weny i zapraszam do siebie : cry-and-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)
      wiem bo to tak dziwnie się czuję jak o tym pisze :P

      Usuń
  2. 43 yr old Software Consultant Murry Prawle, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Class Act and Flying disc. Took a trip to Brussels and drives a Bronco. dlaczego nie sprawdzic tutaj

    OdpowiedzUsuń